14.08.2015

Участь у заходах

13 серпня 2015 року працівники  Департаменту фінансів Одеської обласної державної адміністрації взяли участь у проведенні наступних заходів:

 

1. Директор Департаменту фінансів  Одеської облдержадміністрації Зінченко М.А.:

  – у нараді під головуванням першого заступника голови обласної державної адміністрації Жмака В.М. з питань:

- про застосування нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та приведення договорів оренди у відповідність до даних оновленої   нормативної  грошової оцінки;

- про застосування нормативної грошової оцінки земель несільськогосподарського  призначення та приведення землеволодінь, землекористувань  та договорів оренди  у відповідність  до даних оновленої нормативної грошової оцінки;

- про результати  проведених у 2014 році земельних торгів  з продажу прав  оренди ділянок сільськогосподарського призначення  державної власності та перспективи на 2015 рік;

- Про приведення договорів оренди земель сільськогосподарського призначення  у відповідність до вимого Податкового кодексу України.

 

2. Заступник директора  Департаменту фінансів Одеської обласної державної адміністрації  Коровкін О.В.  та заступник начальника управління економічного аналізу та інформаційного забезпечення – начальник відділу планування і виконання державного та місцевих бюджетів Дзіховська О.А. –

- в експертній зустрічі  за допомогою відеозв`язку  для обговорення пріоритетів урядової політики в процесі реалізації Програми діяльності Кабінету Міністрів України  та Коаліційної угоди, яку проводили  представники Міністерства фінансів України  за участю громадських об`єднань, експертів  на тему: «Податкова реформа в України».

         Під час  відеоконференції  обговорювались такі питання:

         - перехід від наглядно-каральної функції фіскальних органів до обслуговуючої, що допоможе в нарахуванні та  проведенні сплати податків;

         -  впровадження електронних сервісів  для платників податків;

         - зменшення податкового навантаження на заробітну плату з метою її    детінізації;

           - удосконалення законодавства України, спрямованого на посилення  боротьби із схемами сплати податків як юридичними, так і фізичними  особами, зокрема, удосконалення адміністрування податку на додану вартість  та забезпечення відкритості доступу до інформації про сплату податків.

             3. Головний спеціаліст  - юрисконсульт Кравченко С.К.:

-  у роботі семінару з питань системи електронних державних закупівель програми  Prozorro, яку поводили координатори програми С.Кавтарадзе та Д.Мезвинський.

           Програма  Prozorro – система, створена з ініціативи громадських організацій, комерційних майданчиків, державних органів та підприємств та метою якої є прозоре та ефективне витрачання державних коштів та запобігання корупції завдяки громадському контролю та розширенню кола постачальників.

          Переваги цієї системи електронних державних закупівель :

          -  відкритий        код, завжди доступний для аудиту і контролю;

          -  обов’язковий аукціон для ефективного зниження цін;

          -  прозора статистика торгів і простота оскарження;

          -  конкуренція серед майданчиків для підвищення сервісу проведення закупівель.

 

4. Заступник директора Департаменту фінансів -  начальник управління фінансового та інформаційного забезпечення  - головний  бухгалтер            Худик С.М. та начальника відділу організаційно-контрольної  роботи та юридичного супроводження Департаменту фінансів Одеської обласної державної адміністрації  Савченко Т.О. :

 - відрядження  до фінансового управління Великомихайлівської    районної  державної адміністрації з метою  перевірки Порядку проведення взаєморозрахунків згідно  постанови Кабінету Міністрів України від 20.11.2011 №1242  на місцевому рівні за децентралізованою схемою перерахування субвенцій та дотримання порядку документального оформлення записів бухгалтерського обліку .