13.10.2021

В Одеській обласній державній адміністрації відбулась апаратна нарада під головуванням Сергія Гриневецького

До участі у засіданні долучилася директор Департаменту фінансів Марина Зінченко.

На порядку денному було порушено 2 основних питання:

  1. Про роботу управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області.
  2. Про особливості заповнення та введення електронних листків непрацездатності та формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність в електронній системі охорони здоров’я.

Начальник управління виконавчої служби дирекції Фонду соціального страхування Микола Чербаджи звітував про роботу за 9 місяців. Станом на 1 жовтня страхові́ виплати на суму 138 мільйонів здійснено 4028 особам, з яких 3 тисячі 717 осіб - потерпілі внаслідок трудового каліцтва та професійного захворювання, 311 осіб - члени сімей потерпілих, які мають право на страхові́ відшкодування. З цієї кількості отримувачів виплат – 643 потерпілих є внутрішньо переміщеними особами, які продовжують одержувати страхові виплати на території, підконтрольній Україні.

 З 1 жовтня поточного року усі медичні установи України повністю перейшли на електронні  лікарняні. На сьогодні всі 175 закладів охорони здоров’я Одеської області, які мають право видавати е-лікарняні,  працюють з цифровими медичними висновками про тимчасову непрацездатність.  З-поміж закладів 59% - центри первинної допомоги, 40,8 % - спеціалізовані заклади охорони здоров’я. Отримати інформацію про медичний висновок щодо тимчасової непрацездатності можна на Порталі Дія.